Izvērtējot pašreizējo SIA “ZAAO”(turpmāk tekstā ZAAO) norēķinu sistēmu, kuru līdz šim ZAAO klienti bieži vērtējuši kā sarežģītu un neizprotamu, no 2023. gada 1. janvāra tiek mainīta apmaksas kārtība – ikvienam klientam tiks sagatavots un nosūtīts ikmēneša rēķins par konkrētajā mēnesī sniegtajiem pakalpojumiem.
Ikmēneša rēķinus klienti bez papildus maksas saņems uz līgumā noradīto elektroniskā pasta adresi (e-pastu), bet, ja klients nav informējis ZAAO par e-pastu, rēķinu varēs saņemt:
- izmantojot pasta pakalpojumu, kam tiks piemēroti pasta sūtīšanas izdevumi (šobrīd 1,21 EUR) ;
- mobilā telefona īsziņas formā bez maksas, šai iespējai klienti aicināti pieteikties, nosūtot pieteikuma ziņu uz ZAAO tālruni 20258550 vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruni 64281250.
Lai saņemtu ikmēneša rēķinu e-pastā bez papildu maksas piemērošanas, aicinām informēt par e-pasta adresi, nosūtot informāciju uz . Vēršam uzmanību, ka klientiem, kuri plānoto atkritumu izvešanas kalendāru par 2023.gadu jau saņēma e-pastā, atkārtoti e-pasta adrese NAV jāiesniedz!
Vienlaikus informējam, ka arī turpmāk klientiem pastāvēs iespēja veikt vienreizēju maksājumu par konkrētajā gadā plānotajiem atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem, pamatojoties uz ikgadējā informācijā norādīto plānoto kopējo maksājuma summu, un saņemt rēķinu, ja tiks izmantoti papildu pakalpojumi.
Uz veiksmīgu sadarbību arī 2023.gadā!
Informāciju sagatavoja:
Inga Kovala Sēne, SIA “ZAAO” sabiedrisko attiecību vadītāja