Sūtījumiem ērtākais risinājums – pakomāts

Latvijas Pasta prioritāte ir mūsdienīgu, kvalitatīvu un klientiem ērtu pasta un maksājumu pakalpojumu nodrošināšana. Tā kā pieprasījums pēc tradicionālajiem pasta pakalpojumiem pasaulē, tai skaitā arī Latvijā, samazinās, tad uzņēmumam ir būtiski attīstīt klientu ieradumiem atbilstošu pakalpojumu klāstu. Arī Valmieras iedzīvotāji, lai saņemtu vai nosūtītu sūtījumus, pasta nodaļas apmeklē aizvien retāk, jo to ērti var paveikt, izmantojot uzstādītos pakomātus. 

No š.g. septembra beigām valmierieši Latvijas Pasta pakalpojumus klātienē varēs saņemt Valmieras centra pasta nodaļā Rīgas ielā 34. 24. septembrī darbību pārtrauks Pārgaujas, bet no 26. septembra – Burkānciema pasta nodaļa. Pārējās pasta nodaļas, kas atrodas ārpus pilsētas robežām – Mazsalacas pasta nodaļa (Baznīcas iela 9, Mazsalaca), Rūjienas pasta nodaļa (Brīvības iela 8, Rūjiena), Strenču pasta nodaļa (Pulkveža Zemitāna iela 5, Strenči) – turpinās klientu apkalpošanu klātienē.

Pieprasījumam atbilstoši pakalpojumi – Latvijas Pasta prioritāte

Valmieras centra pasta nodaļa, izmantojot pilsētas sabiedrisko transportu, ir ne tikai viegli sasniedzama no dažādām lokācijām un pie tās ir plašs stāvlaukums, kas ir būtiski autovadītājiem, bet arī tās darba laiks ir klientiem ērts.  Tā apmeklētājus darba dienās apkalpo jau no plkst. 7.00 līdz 18.00, savukārt sestdienās pasta nodaļas pakalpojumi pieejami no plkst. 9.00 līdz 13.00.

Vairāk nekā puse no pakalpojumiem – sūtījumu apstrāde

Attīstoties e-komercijai, būtiski mainījušies klientu paradumi, līdztekus tiem – pielāgojas arī Latvijas Pasta pakalpojumu klāsts. Vairāk nekā puse apmeklētāju Valmieras pasta nodaļas izmanto sūtījumu saņemšanai. Lai sūtījumu apstrāde iedzīvotājiem būtu ērtāka, tas ir, lai to varētu paveikt klientam piemērotākajā laikā, neatkarīgi no pasta nodaļu darba laika, Latvijas Pasts Valmieras pilsētā uzstādījis piecus pakomātus, kuros integrēta arī vēstuļu kastītes funkcija. Tie pieejami Fabrikas ielā 2, Rubenes ielā 51, Rīgas ielā 74, Stacijas ielā 8 un 29.

Latvijas Pasts, izvērtējot pasta nodaļu pārklājuma izmaiņas, ievēro universālā pasta pakalpojuma prasības pēc noteikta pasta nodaļu skaita konkrētā teritorijā. To nosaka pēc iedzīvotāju skaita, un Valmierā pilnvērtīga pakalpojuma saņemšanai nepieciešama viena pasta nodaļa.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts ir valsts kapitāla sabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2200 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredz vairāk nekā 155 pasta nodaļās.  Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu 400 vietās. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

Informāciju sagatavoja

Inita Fedko, Latvijas Pasta Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste