Klientu apkalpošanas centrs Naukšēnu apvienībā augusta beigās pārcēlās uz jaunās telpām. Šobrīd centrs atrodas klientiem labāk pieejamā vietā, turpat “Pagasta namā”, ienākot pa ēkas galvenajām durvīm izremontētās bijušajās pasta telpās. Klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji kā līdz šim vienkopus var nākt un jautāt padomu un iesniegt dokumentus gan par pašvaldības pakalpojumiem, gan arī par valsts iestāžu pakalpojumiem. Ir iespēja skenēt, kopēt dokumentus, veikt datorizdrukas un izmantot datoru pakalpojumu veikšanai. Varam pieņemt arī maksājumus pašvaldībai – tos iespējams veikt ar bankas norēķinu karti.
Klientu apkalpošanas centra darba laiks pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, otrdien, trešdien, ceturtdien no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdien no plkst. 8.00 līdz16.00, katru dienu pusdienas pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 13.00. Telefoni saziņai 64250902, 66954829.