VAS Latvijas Pasts, mērķtiecīgi turpinot attīstīt lielāko pakomātu tīklu visā valstī, ir atklājis jaunu pakomātu ar atsevišķu nodalījumu vēstuļu nosūtīšanai Valmierā, Brīvības ielā 62.
Jaunatklātais pakomāts paplašina sūtījumu piegādes un saņemšanas iespējas. Tādējādi Latvijas Pasta klientiem uzlabota pakalpojumu pieejamība, jo Valmieras iedzīvotāji var adresēt un saņemt sūtījumus 24 stundas diennaktī, kā arī nosūtīt vēstuļu korespondenci jau septiņos pakomātos.
Uzņēmums prognozē, ka Valmierā vispieprasītākie būs maza un vidēja izmēra pakomātu nodalījumi, par ko liecina sūtījumu tendences daudzviet Latvijā.
Latvijas Pasts kopš šī gada sākuma uzstādījis ap 190 jaunus zilās krāsas pakomātus visā valstī.
Valmierā iedzīvotājiem patlaban ir pieejami septiņi pakomāti, kas izvietoti Brīvības ielā 62, Fabrikas ielā 2, Rīgas ielā 4 un 74, Rubenes ielā 51, Stacijas ielā 8 un 29. Vēl pieci pakomāti ir Valmieras novadā, kuru atrašanās vietas ir aplūkojamas uzņēmuma mājaslapā: https://pasts.lv/lv/kategorija/pasta_nodalas/.
Pakomātu tīkla attīstība Latvijā, tāpat kā vēstuļu sūtījumu apstrādes, šķirošanas un sūtījumu piegādes automatizācija – ir digitalizācijas projekts, lai VAS Latvijas Pasts paātrinātu digitālo transformāciju. To nacionālais pasta operators realizē sadarbībā ar “Attīstības finanšu institūciju “Altum”” Eiropas Savienības Atjaunošanas un noturības mehānisma (ANM) ietvaros #NextGenerationEU.
Projekta norise paredzēta līdz 2025. gada beigām, un, sasniedzot projektā izvirzītos mērķus, Latvijas Pasta aizdevumam tiks piemērota kapitāla atlaide, dzēšot aizdevuma pamatsummu 1 milj. EUR apmērā.
Kā vēstīts, Latvijas Pasta plāns paredz šī gada laikā novietot vairāk nekā 200 jaunu pakomātu, lai izvērstu klātbūtni gan blīvi apdzīvotās vietās, gan nomaļākās teritorijās. Tas nozīmē, ka uzņēmums līdz 2025. gadam izveidos vienu no lielākajiem pakomātu tīkliem valstī.
Paralēli nacionālais pasta operators attīsta e-komercijas sūtījumu un loģistikas biznesa segmentu, uzlabo universālā pasta pakalpojumu pieejamību, sūtījumu piegādes procesus un klientu apkalpošanu. Tāpat Latvijas Pasts veicina jaunus sūtījumu plūsmas virzienus, kā arī sadarbojas ar starptautiskiem e-komercijas pakalpojumu sniedzējiem, lai pozicionētu Rīgu kā loģistikas centru.
Informāciju sagatavoja:
Matīss Rutks,
VAS Latvijas Pasts