E-komercijas vadība ir šodienas un nākotnes vērtīgākā prasme biznesā. Kā mērķtiecīgi uzsākt vadīt savu e-komercijas biznesu izaugsmes virzienā? 5 koncentrētās un praktiskās nodarbībās Tev – esošais un topošais uzņēmēj, būs iespēja dzirdēt pieredzes stāstus, saņemt praktiskus ieteikumus un uzdevumus, kas palīdzēs Tev izvairīties no populārām kļūdām, vadot e-komerciju.
Meistarklašu ciklu LIAA organizē sadarbībā ar e-komercijas izaugsmes atbalsta platformu – eCOMHUB.
Šis kurss ir domāts Tev, ja esi gatavs praktiski līdzdarboties visās nodarbībās, praktiski pildīt uzdevumus un arī mājas darbus, kas palīdzēs Tava biznesa attīstībai. Ja būsi aktīvi piedalījies, tad saņemsi arī apliecību par kursa apgūšanu.
Vietu skaits ierobežots!
Reģistrācija obligāta!
Dalība bez maksas.
17.02, plkst.16:00-19:00
- Kā panākt, lai mans klients pērk ONLINE? Tu uzzināsi, kā sasniegt un motivēt klientu no ONLINE tirgus džungļiem ieraudzīt un nopirkt tieši Tavu produktu! Viss par to, kā uzsākt pārdošanu internetā, kā veidot attiecības ar klientu, kā iedziļināties savā zīmolā un nodot tā vērtību klientam.
24.02, plkst.16:00-19:00
- Kādi “produkti” ir nepieciešami e-komercijā? Klientu pa Tavu pārdošanas ceļu līdz galvenajam pirkumam virza vairāki pārdomāti produkti. Šajā meistarklasē Tev būs iespēja izprast, kādi produkti ir vajadzīgi tieši Tavā pārdošanas ceļā. Izprotot produktu veidošanas pamatprincipus, kopā ar e-komercijas praktiķiem no eCOMHUB, Tev būs jāizveido sava produktu līnija, kā arī jāiedziļinās sava USP (Unique Selling Point) izpētē!
03.03, plkst.16:00-19:00
- Kā izveidot savu pārdošanas ceļu no A līdz Z. Kāds šodien tad īsti ir Tava klienta pirkšanas ceļš? Šajā meistarklasē Tu soli pa solim apgūsi principu “zinu-gribu-ticu-pērku” un izveidosi pirkšanas ceļu tieši Tavam klientam!
10.03, plkst.16:00-19:00
- Kā veidot pelnošas digitālās reklāmas? Kad īsti uzsākt un kā to pareizi darīt – digitālo reklāmu izmantošana Tavam biznesam. Viss par Facebook Ad manager, par to, kā mērīt reklāmas datus un radīt saturu, kas piesaista uzmanību.
17.03, plkst.16:00-19:00
- Kā jāizskatās Tavai e-komercijas komandai? Jāstrādā nevis smagi, bet gudri! Šajā nodarbībā Tu iegūsi skaidrību par to, kā veidot savu e-komercijas komandu, kādiem speciālistiem tajā jābūt, kā organizēt komandas darbu un kā virzīt komandu izaugsmes virzienā!
Lektori:
Gustavs Gotauts – aizrautīgs pilna laika uzņēmējs, kas dibinājis eCOMHUB ar mērķi palīdzēt attīstīt e-komerciju Latvijā un pasaulē. Gustavs pēdējos 5 gadus veiksmīgi strādājis ar vairākiem e-komercijas projektiem, ko turpina darīt arī šobrīd, zīmolā “ecomhub.agency”. Esošā pieredze Gustavam palīdz meklēt labākos risinājumus un tos veiksmīgi pielietot praksē. 80% projektu Gustava un viņa komandas vadībā sasniedz industrijas labākos rādītājus jau pēc neilga laika. Gustavs ātri pamana nepilnības un to, kā tās risināt. Lai arī varētu šķist, ka visu procesu galvenais mērķis ir ģenerēt peļņu, Gustavs pastāstīs, kā pareizi sakārtojot e-komerciju, ikviens var izveidot augsni ilgstošai un plaukstošai attīstībai, nevis īslaicīgai peļņas gūšanai un sava brenda uzticamības zaudēšanai.
Artūrs Bušs ir eCOMHUB komandas reklāmas speciālists. Viņam piemīt unikālas spējas sasniegt pareizo auditoriju to precīzi uzrunājot. Artūrs jau 5 gadus veido reklāmas FB&IG platformām, un viņš attīstās kopā ar tehnoloģijām. 5 gadu pieredze veidojot reklāmas vairākiem simtiem uzņēmumu ir ļāvusi Artūram izveidot savu sistēmu reklāmas veidošanai, kas ietver sevī gan mārketingu un psiholoģiju, gan datu analīzi.
Jānis Dzalbe – strādājis ar vairākiem klientiem pakalpojumu sfērā, lielāko fokusu liekot uz māju būvniecības uzņēmumiem. Kopā maksas reklāmās menedžēts vairāk kā EUR 1 000 000+ eur. Šobrīd, apvienojoties kopā ar Gustavu, vada ecomhub.agency un strādā ar lieliem e-komercijas zīmoliem, kuru apgrozījumi pārsniedz 200 000 eur mēnesī.