VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautiskās sadarbības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk– VID) atbalsta funkcijas īstenošana stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējas komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanas jomā.
Ja Tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem;
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme analizēt to;
- prasme uzklausīt citus un veidot efektīvu komunikāciju, vēlēšanās un prasme sadarboties ar vadību un kolēģiem;
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas, lai amata pienākumu izpildē spētu komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā;
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, kā arī pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā;
- nevainojama reputācija.
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:
- izstrādāt projektu pieteikumus (t.sk. lai piesaistītu ārvalstu finanšu līdzekļus VID kapacitātes celšanai) un saskaņot ar atbildīgajām VID struktūrvienībām un institūcijām;
- apkopot informāciju projektu pieteikumu izstrādei;
- sniegt priekšlikumus par attīstības plānošanas dokumentu, Projekta informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādi un aktualizēšanu.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 966 līdz 1121 EUR (bruto);
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus un vadītāju;
- sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanas polisi;
- iespēju strādāt daļēji attālināti un elastīgo darba laiku;
- papildatvaļinājuma dienas atbilstoši darba rezultātiem.
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālās zinātnēs, finanšu, vadības zinātnēs, projekta vadībā vai komerczinībās;
- darba pieredzi fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē;
- darba pieredzi plānošanas un darbības analīzes jomā.
Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera vai Talejas iela 1, Rīga, vai Atmodas iela 19, Jelgava, vai Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošas dokumentu kopijas līdz šī gada 19.oktobrim lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi ar norādi
„Konkurss uz SVLSAP_SSD_VE_Vārds_Uzvārds”.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi VID var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika.
Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru 67122678. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi ar norādi “Jautājums par konkursu”.