Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu

Valsts ieņēmumu dienesta logo

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (11 vakances uz nenoteiktu laiku).

Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība.

Ja Tev ir:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • zināšanas nodokļu normatīvajos aktos;
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
  • pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel;
  • atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • nevainojama reputācija.

Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā:

  • proti argumentēt un pamatot savu viedokli;
  • esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem;
  • atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība;
  • pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā;
  • spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju;
  • proti strādāt ar datoru un programmām;
  • labprāt dodies ārpus darba vietas;
  • jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu.

Tev ikdienā būs šādi pienākumi:

  • Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski.
  • Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem.
  • Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana.
  • Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām.
  • Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām.
  • Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti.
  • Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija.
  • Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus.
  • Jāsadarbojas ar kolēģiem.​

Mēs piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;
  • Tev būs sociālās garantijas.
  • Apdrošināšanas polisi.
  • Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas).
  • Iespēju strādāt daļēji attālināti.
  • Labas izaugsmes iespējas.
  • Ieguldīt savas zināšanas un prasmes.
  • Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses.
  • Ātri apgūt darba pienākumus.
  • Teicamu kolektīvu.
  • Elastīgu un ērtu darba laiku.

Priekšrocības pretendentam ar:

  • akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē;
  • pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi.

Ierēdņa dienesta vieta:

  • Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis;
  • Talejas iela 1, Rīga;
  • Beātes iela 49, Valmiera.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju līdz šī gada 22.maijam lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Cēsis_Vards_Uzvards”, “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Rīga_Vards_Uzvards”, NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu  atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: , tālr. +371 67122658, +371 67122660.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika.

Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi ar norādi “Jautājums par konkursu”.