Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Valmieras novada pašvaldība Dienesta viesnīca aicina darbā apkopēju (uz noteiktu laiku)

Valmieras novada pašvaldība Dienesta viesnīca aicina darbā apkopēju (uz noteiktu laiku)

apkopēju dienesta viesnīcā 2

Pievienojies mūsu komandai!

Valmieras novada pašvaldība Dienesta viesnīca (turpmāk – Iestāde)  aicina darbā uz noteiktu laiku (1 slodze – 40 stundas nedēļā) apkopēju (darba vietas adrese: Ausekļa iela 25B, Valmiera, Valmieras novads).

Ja Tev ir vēlme:

  • uzkopt ar rokām Iestādes telpas;
  • uzkopt ar grīdas mazgāšanas mašīnu Iestādes koplietošanas telpas;
  • mazgāt grīdas, mazgāt logus un to rāmjus, palodzes, spoguļus, radiatoru virsmas, slaucīt putekļus;
  • veikt sanitāro mezglu un citu telpu uzkopšanu saskaņā ar higiēnas prasībām un telpu uzkopšanas plānu;
  • papildināt personīgās higiēnas līdzekļu daudzumu koplietošanas tualetēs;
  • kopt Iestādes telpaugus;
  • veikt telpu sagatavošanu un uzkopšanu īrnieku /viesu uzņemšanai Iestādē;

un ja Tev ir:

  • vispārējā vidējā vai pamatizglītība;
  • valsts valodas prasmes augstākā līmenī;
  • kompetences: pozitīva, atbildīga un rūpīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība, sadarbības prasmes un augsta saskarsmes kultūra;

mēs piedāvājam:

  • pamatalgu 700 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu;
  • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi.

CV un pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2024.gada 4. jūlijam pl.12.00 personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā (adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads) vai e-pastā: .

Tālrunis informācijai: 64207148.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.