Pievienojies mūsu komandai!
Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Pašvaldības administrācijas Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā lietvedības sekretāru/-I (uz nenoteiktu laiku).
Ja Tev ir vēlme:
- strādāt ar Pašvaldības pastāvīgo komiteju, domes sēžu un komisiju dokumentiem – sagatavot sēžu materiālus: darba kārtības, protokolus, lēmumus; protokolēt sēdes; sagatavot un nosūtīt lēmumus izpildītājiem un ieinteresētajām personām; izpildīt Pašvaldības saistošo noteikumu sagatavošanas un publicēšanas procesu;
un ja Tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība;
- vismaz trīs gadu darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
- labas iemaņas darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām;
- kompetences: labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt gan individuāli, gan komandā, profesionāla attieksme pret darba pienākumiem;
mēs piedāvājam:
- darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā;
- stabilu atalgojumu (atbilstoši 8.mēnešalgu grupai no 815 EUR līdz 875 EUR un darbinieka individuālajam novērtējumam);
- darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam;
- labus darba apstākļus;
- profesionālās pilnveidošanās iespējas.
Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz , vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Lietvedības sekretārs/-e” līdz 2022.gada 17.jūnijam plkst.12.00.
Tālrunis papildu informācijai: 64207148.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.