Latvijas Pasta organizētajā konkursā “Mans pastnieks” katrā Latvijas reģionā noskaidroti 2022. gada atsaucīgākie, uzticamākie un zinošākie pastnieki un pasta nodaļu operatori. Kopumā kādai no nominācijām izvirzīti 999 Latvijas Pasta pastnieki un pasta operatori, par kuriem kopumā saņemtas 11 475 iedzīvotāju anketas. Vairāk nekā pusi anketu klienti aizpildījuši tiešsaistē. Latvijas iedzīvotāji savās atsauksmēs izcēluši ne tikai pasta darbinieku profesionālās, bet arī cilvēciskās īpašības.
Latvijas Pasts jau 12. reizi aicināja klientus ar anketas starpniecību nobalsot par labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru katrā Latvijas reģionā. Latvijas Pastā strādā ap 3000 darbinieku aptuveni 150 dažādās profesijās, no kuriem būtiskāko daļu – aptuveni 70 % – veido pastnieki un pasta nodaļu darbinieki. Uzņēmums sniedz pasta pakalpojumus, nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.
Katru darbdienu jebkuros apstākļos mūsu darbinieki piegādā tūkstošiem abonēto preses izdevumu, vēstuļu un sīkpaku, klienti tiek apkalpoti pasta pakalpojumu sniegšanas vietās un tiek nodrošināti dažādi citi pakalpojumi pat visnomaļākajās Latvijas lauku viensētās. Visvairāk pastnieku darbu novērtē seniori lauku reģionos, jo pastnieks bieži ir vienīgā saikne ar ārpasauli.
Vērtējot pasta darbiniekus, arī šogad klientu aktivitāte bijusi līdzīga kā iepriekšējā gadā – kopumā saņemtas 11 475 anketas, bet vairāk nekā puse – 7797 anketas – aizpildītas tiešsaistē.
Pastnieku konkurencē klienti par labāko Latgales reģionā atzinuši Daigu Jurdži no Ludzas novada Kārsavas piegādes punkta, Kurzemes reģionā labākais pastnieks ir Normunds Indāns no Talsu novada Rojas pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Solveiga Šķiņķe no Valmieras novada Rūjienas pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Inga Osma no Jēkabpils 2. piegādes punkta, bet Rīgas reģionā – Gundega Keiša no Siguldas novada Raganas pasta nodaļas.
Savukārt labākā pasta nodaļas operatore klientu vērtējumā Latgales reģionā ir Ilze Doru no Balvu novada Baltinavas pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Jadviga Inapša no Saldus novada Kalnu pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Agrita Lobuzova no Cēsu novada Straupes pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Iveta Rence no Jelgavas novada Staļģenes pasta nodaļas, bet Rīgas reģionā – Aija Būrija no Ropažu novada Garkalnes pasta nodaļas.
Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns: “Aiz katra piegādāta sūtījuma stāv atbildīgs un centīgs pasta darbinieks. Izsaku vislielāko pateicību ikvienam Latvijas Pasta darbiniekam par ieguldīto darbu un laiku, rūpējoties, lai sūtījumi pie klientiem nonāktu iespējami ātrāk un drošāk. Pateicos arī mūsu klientiem par katru pateikto Paldies! – jūsu augstā aktivitāte, balsojot par mūsu labākajiem darbiniekiem, apliecina, ka mūsu darbs ir tiešām svarīgs un novērtēts!”
Klientu vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta.
Latvijas Pasts jau 12. reizi aicināja iedzīvotājus novērtēt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru, izceļot viņa profesionālās spējas, kā arī pasakot paldies par labo darbu. Konkursa Mans pastnieks anketas tika izsūtītas 2022. gada oktobra sākumā kopā ar Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogu 2023. gadam, kā arī tās bija iespējams aizpildīt tiešsaistē, klienti ar šo anketu starpniecību par labāko pasta darbinieku varēja nobalsot līdz 2023. gada 31. janvārim.
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Informāciju sagatavoja:
Vineta Kļaviņa, Latvijas Pasts