Vidzemes lauku partnerībai “Brasla” ir izstrādāts jauns logo, kas atbilst mūsdienu standartiem un dizaina prasībām. Tas atspoguļo sākotnējo biedrības logo, bet ir veidots grafiski pielietojams un minimālistisks, kuru patērētājs var interpretēt un uztvert savādāk – radot vietu iztēlei un pārdomām.
Biedrības logo krāsu palete ir viena no zīmola identitātes pamatiem, kas veido tā atpazīstamību. Zīmola krāsu identitāte ir iedvesmota no dabā esošajām krāsām – ZEME, ŪDENS, SAULE, piezemēti, dabīgi toņi, kas veido organisku, dzīvespriecīgu un siltu sajūtu par zīmolu.
Vidzemes lauku partnerības “Brasla” vizuālās identitātes izstrāde ir daļa no biedrības pārmaiņām, sākoties jaunajam teritorijas attīstības plānošanas periodam 2023.- 2027. gadam.
Biedrības identitāti izstrādāja SIA is-not grafiskā dizainere Elīze Marjutenkova.
Aktivitāte tiek realizēta Projekta “Vidzemes lauku partnerības “Brasla” kapacitātes veicināšana” ietvaros, kuru finansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija caur EEZ un Norvēģijas grantu programmu “Aktīvo iedzīvotāju fonds”.
Vairāk par projekta aktivitātēm http://www.brasla.lv/aif.