Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Aicina darbā Mazsalacas VPVKAC un Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieku

Aicina darbā Mazsalacas VPVKAC un Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieku

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Mazsalacā – Mazsalacas apvienības valsts un pašvaldības  vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu (VPVKAC) (0.7 slodze) un Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (VNDzN) vadītāja vietnieku (0.3 slodze) (pilns darba laiks – 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Pievienojies mūsu komandai!

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Mazsalacā – Mazsalacas apvienības valsts un pašvaldības  vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu (VPVKAC) (0.7 slodze) un Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (VNDzN) vadītāja vietnieku (0.3 slodze) (pilns darba laiks – 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja Tev ir vēlme:

  • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju (dzimšana, miršana);
  • sagatavot un izsniegt civilstāvokļa aktu reģistrāciju apliecinošus dokumentus;
  • kārtot VNDzN lietvedību atbilstoši normatīvajiem aktiem, sagatavot un sniegt pārskatus;
  • vadīt laulību reģistrācijas ceremonijas, kā arī organizēt citus noteiktos pasākumus Mazsalacas apvienības pārvaldē;
  • sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām civilstāvokļa aktu reģistrācijas jautājumos;
  • kvalitatīvi apkalpot VPVKAC klientus, sniedzot informāciju klātienē un attālināti par valsts un Pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem;

un ja Tev ir:

  • Latvijas Republikas pilsonība, vecums – vismaz 25 gadi;
  • augstākā izglītība (1 līmeņa) tiesību zinātnēs;
  • vēlama pieredze darbā ar juridiskiem dokumentiem, kā arī prasme sagatavot dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem; par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādē;
  • amata kompetencei atbilstošu normatīvo aktu pārzināšana;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību; prasme publiski uzstāties;
  • labas datorprasmes, prasme strādāt ar MS Office programmām un biroja tehniku;
  • sadarbspējīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts;

mēs piedāvājam: 

  • iespējas īstenot profesionālo kompetenci, radošo potenciālu un idejas uz attīstību vērstā pašvaldībā;
  • stabilu atalgojumu (atbilstoši amatam un noteiktai slodzei, VPVKAC speciālists mēnešalgas grupa no 623 EUR līdz 724,50 EUR un VNDzN vadītāja vietnieks 10.mēnešalgas grupa no 291 EUR līdz 340,50 EUR, ņemot vērā darbinieka individuālo novērtējumu);
  • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas;

CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Mazsalacas apvienības valsts un pašvaldības  vienotā klientu apkalpošanas centra speciālista/-es un Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-es amatam” līdz 2022.gada 28.februārim.

 

Tālrunis papildu informācijai 64207148.

 

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.