Naukšēnu pagasta iedzīvotāji pasta pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā

Valmieras novada Naukšēnu pagasta iedzīvotāji no 2021.gada 8.novembra var pieteikties pasta pakalpojumiem savā dzīvesvietā un ērti sev izdevīgā laikā tos saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001. Saņemot aicinājumu par sūtījuma saņemšanu, Naukšēnos dzīvojošie adresāti var pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā.

Latvijā šobrīd darbojas dažādas pasta pakalpojumu sniegšanas formas – atkarībā no konkrētās teritorijas iedzīvotāju skaita, pasta pakalpojumu izmantošanas apjoma un patērētāju paradumiem pasta pakalpojumi tiek sniegti pilna spektra tradicionālā pasta nodaļā, pasta pakalpojumu sniegšanas vietā vai ar mobilā pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā atbilstoši tam, cik pasta pakalpojumi attiecīgajā vietā ir pieprasīti.

Lai nodrošina pasta pakalpojumu sniegšanu, vienlaikus novēršot zaudējumus, ko rada pilnvērtīga pasta pakalpojumu pieprasījuma trūkums, pieņemts lēmums no 2021.gada 8.novembra Valmieras novada Naukšēnu pagasta iedzīvotājiem pasta pakalpojumus sniegt klienta dzīvesvietā ar mobilā pastnieka starpniecību, nepieciešamo pakalpojumu klientiem piesakot Latvijas Pasta Klientu centrā pa tālruni 27008001 vai 67008001. Pasta darbinieks klienta dzīvesvietā nodrošina visus pasta pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, turklāt tieši šāds pakalpojumu sniegšanas risinājums ir īpaši ērts un draudzīgs senioriem, kam ir grūtības nokļūt līdz pasta pakalpojumu sniegšanas vietai ārpus savas dzīvesvietas un kam tas īpaši aktuāli ir arī Covid-19 kontekstā.

Universālā pasta pakalpojuma sniegšana – vēstuļu korespondences (vēstules, pastkartes, bandroles, sīkpakas) un pasta paku sūtījumu saņemšana un nodošana nosūtīšanai – klientu dzīvesvietā tiek nodrošināta ar tādiem pašiem nosacījumiem kā pasta pakalpojumu sniegšanas vietās bez papildu komisijas maksas.

Pie pastnieka klienta dzīvesvietā ir pieejami šādi pakalpojumi:

  • iekšzemes un pārrobežu vienkāršu, izsekojamu, ierakstītu un apdrošinātu vēstuļu korespondences (vēstules, pastkartes, bandroles, sīkpakas) un pasta paku sūtījumu pieņemšana un nosūtīšana;
  • pastmarku, aplokšņu, pastkaršu iegāde;
  • preses izdevumu abonēšana;
  • iemaksas un izmaksas Pasta norēķinu sistēmā;
  • naudas pārvedumu izmaksa;
  • komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa;
  • komercpreču iegāde u.c.

Naukšēnu iedzīvotājiem ir divas iespējas, kā rīkoties, ja no Latvijas Pasta saņemts aicinājums par sūtījuma saņemšanu:

Jebkuru jautājumu gadījumā par Latvijas Pasta sniegtajiem pakalpojumiem klienti tiek aicināti sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru –  tālrunis 67008001 vai 27008001; e-pasta adrese: ; sociālie tīkli: twitter.com/latvijas_pasts, facebook.com/latvijas.pasts.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:

Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja

Mob.: +371 26722585

E-pasts: ;   

twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts