Pievienojies mūsu komandai!
Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) aicina darbā Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas digitālās komunikācijas un mārketinga speciālistu/-i uz noteiktu laiku.
Ja ar vārdu “saturs” Tev asociējas radīšana, ja notikumus spēj ietērpt rakstītos vai vizuālos stāstos, ja spēj gan skatīties plaši, gan pamanīt īpašo “parastajā”, ja Tev svarīga izaugsme un noteikti arī dzīvesprieks un, kas ir vissvarīgāk, ja izproti, ka Tava darba misija ir veltīta iedzīvotājiem ik dienu, pievienojies mūsu komandai!
Ja Tev ir vēlme:
- veidot stratēģisku digitālo komunikāciju un mārketingu pašvaldības darbības jomās atbilstoši pašvaldības zīmolvedības un komunikācijas stratēģijai;
- līdzdarboties digitālās komunikācijas stratēģijas aktualizēšanā;
- veidot radošu, daudzveidīgu un kvalitatīvu vizuālās komunikācijas saturu, nodrošinot audiovizuālo informācijas materiālu sagatavošanu – fotografēt, filmēt, veikt foto apstrādi, audio un video montāžu, maketēšanu u.c.;
- uzraudzīt Valmieras novada zīmola vizuālās identitātes vadlīniju ievērošanu dizaina materiālos, saskaņot tās lietošanu;
- realizēt lokālas un starptautiskas digitālās komunikācijas un mārketinga pasākumus un kampaņas;
- administrēt pašvaldības tīmekļvietnes un sociālo mediju kontus;
- plānot un īstenot podkāsta “Valmierīgas sarunas” saturu, nodrošināt tā montāžu un pēcapstrādes komunikāciju;
- veikt tīmekļvietnes, sociālo tīklu satura un auditorijas lieluma, sasniedzamības, aprites biežuma, interaktivitātes monitoringu un analizēt rezultātus, efektivitāti un sniegt priekšlikumus satura izveidei atbilstoši auditorijai;
un ja Tev ir:
- augstākā izglītība komunikācijas zinātnē – komunikācijā, sabiedriskajās attiecībās, žurnālistikā vai reklāmā;
- iemaņas darbā ar grafiskā dizaina programmām (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Canva, MI rīki);
- darba pieredze grafiskā dizaina un digitālās komunikācijas jomā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
- angļu valodas zināšanas (profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā);
- kompetences: teicamas komunikācijas un organizatoriskās prasmes; inovatīvs, radošs un pozitīvs skatījums; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība; precizitāte; iniciatīva; labas sadarbības prasmes; spēja ātri strādāt ar lielu informācijas apjomu;
- B kategorijas autovadītāja apliecība;
mēs piedāvājam:
- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā;
- pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu;
- darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam;
- profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā.
CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi “Digitālās komunikācijas un mārketinga speciālista/-es amatam” līdz 2024.gada 26.septembrim.
Tālrunis papildu informācijai: 26553317.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.