Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas priekšsēdētāja palīgu

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas priekšsēdētāja palīgu

Valmieras novada bāriņtiesas priekšsēdētāja palīgu

Pievienojies mūsu komandai! 

Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk – Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz nenoteiktu laiku.

Ja Tev ir vēlme:

  • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm);
  • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām;
  • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju;
  • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida  sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.);

un ja Tev ir:

  • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem;
  • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
  • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku;
  • B kategorijas auto vadītāja apliecība;

mēs piedāvājam:

  • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā;
  • pamatalgu pārbaudes laikā 918 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 967 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu;
  • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā.

CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz , vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2023.gada 26.jūnijam.

Tālrunis papildu informācijai: 64207148.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.